მეოთხე დღე:
2017 წლის 26 თებევალს სამტრედიის #3 საჯარო სკოლაში ისტ-ის მესამე დონის მეოთხე დღის ტრენინგი ჩატარდა.
შევისწავლეთ:
1. მოსწავლეთა ჯგუფებად დაყოფის ახალი მეთოდების განხილვა
აქტივობები მოსწავლეების დაწყვილებისთვის
მაგ.: კამათელი იქონიეთ ორი კამათელი. გააგორებინეთ მოსწავლეებს ორივე კამათელი და გაანაწილეთ ისინი სხვადასხვა ჯგუფში, იმ რიცხვების ჯამის მიხედვით, რომლებიც მათ ორი კამათლის გაგორების შედეგად ამოუვათ. მაგალითად, ის მოსწავლეები, რომლებიც ჯამში „შვიდს“ გააგორებენ, ერთ ჯგუფში განთავსდებიან. თუ ოთხი მოსწავლე გააგორებს „შვიდს“, წარმოიქმნება ორი პარტნიორული წყვილი.
მათემატიკური მოქმედებები მოსწავლეებს ურიგდებათ ბარათები. ერთ ბარათზე გამოსახულია მათემატიკური მოქმედება, ხოლო მის მეწყვილე ბარათზე - ამ მოქმედების პასუხი ან ამ მოქმედების შესრულების მეორე ვარიანტი. მაგალითად, თუ ერთ ბარათზე წერია 3 x 3, მის წყვილ ბარათზე ეწერება 9 ანდ 32.
2017 წლის 26 თებევალს სამტრედიის #3 საჯარო სკოლაში ისტ-ის მესამე დონის მეოთხე დღის ტრენინგი ჩატარდა.
შევისწავლეთ:
1. მოსწავლეთა ჯგუფებად დაყოფის ახალი მეთოდების განხილვა
აქტივობები მოსწავლეების დაწყვილებისთვის
მაგ.: კამათელი იქონიეთ ორი კამათელი. გააგორებინეთ მოსწავლეებს ორივე კამათელი და გაანაწილეთ ისინი სხვადასხვა ჯგუფში, იმ რიცხვების ჯამის მიხედვით, რომლებიც მათ ორი კამათლის გაგორების შედეგად ამოუვათ. მაგალითად, ის მოსწავლეები, რომლებიც ჯამში „შვიდს“ გააგორებენ, ერთ ჯგუფში განთავსდებიან. თუ ოთხი მოსწავლე გააგორებს „შვიდს“, წარმოიქმნება ორი პარტნიორული წყვილი.
მათემატიკური მოქმედებები მოსწავლეებს ურიგდებათ ბარათები. ერთ ბარათზე გამოსახულია მათემატიკური მოქმედება, ხოლო მის მეწყვილე ბარათზე - ამ მოქმედების პასუხი ან ამ მოქმედების შესრულების მეორე ვარიანტი. მაგალითად, თუ ერთ ბარათზე წერია 3 x 3, მის წყვილ ბარათზე ეწერება 9 ანდ 32.
2. პროექტის პრეზენტაციის მომზადება
3. პროგრამა pover-point-ში მუშაობა
4. სურათების მოძიება და პრეზენტაციაში ჩასმა
3. პროგრამა pover-point-ში მუშაობა
4. სურათების მოძიება და პრეზენტაციაში ჩასმა
Комментариев нет:
Отправить комментарий